Avatar billede thorndahl Nybegynder
11. december 2014 - 16:57 Der er 1 kommentar

billedekonverterings opgaver i asp.net - dandomain shop

Jeg har brug for hjælpe til at få løst en opgave der går ud på følgende:

jeg har en dandomain shop - når jeg ligger billeder op vil shoppen automatisk generere flere størrelser af billedet som kaldes når henholdsvis vareliste og varekort vises for brugeren.

Billederne på varelisten hedder eks. xxx-t.png hvor -t er det der fortæller shoppen at det skal bruges tiol varelisen.

Jeg har nu alle billederen til den shop liggende på en anden server og får derfor ikke genereret disse -t billeder - dvs sige at billederne ikke vises på varelisten, så...

Jeg kan eks. sætte et cron job i gang som kalder en asp.net fil som sørger for at tage det billede UDEN -t og skallere det ned i størrelse og altså ignorere at shoppen vil have -t med i fil navnet.

Jeg tænker at man kan bruge image handler fil der gør det muligt.

Kan noget hjælpe og løse opgaven og hvad er prisen.

skriv mig gerne en mail til st@minorsystems.dk

Hilsen Sanne
Avatar billede thorndahl Nybegynder
16. december 2014 - 15:03 #1
hvis man kan give flere point giver jeg gerne det - jeg har bare brug for et hurtigt svar