Avatar billede TobiasVN Novice
11. december 2014 - 17:51 Der er 11 kommentarer

Kan ikke installere font?

Hej,

Jeg har lige installeret en ny font. De hedder 'Franklin Gothic Heavy Italic' jeg kan se at den er inde i mappen med alle fonts, og jeg har også installeret den. Men når jeg går ind på Word - ellers en anden hjemmesiden hvor man kan bruge fonts, viser den ikke fonten. Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede claes57 Ekspert
11. december 2014 - 19:25 #1
nogle gange er win ret dum - har du genstartet maskinen, så win har indlæst nye mapper?
Avatar billede TobiasVN Novice
11. december 2014 - 20:56 #2
virker stadig ikke :(
Avatar billede Rosenborg Praktikant
11. december 2014 - 22:46 #3
Så har du jo den mulighed at prøve at installere igen :)
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2014 - 01:05 #4
hent Open Office, som er gratis, og slip for alle de fejl som MS office har haft i årevis :)
Avatar billede milter Ekspert
12. december 2014 - 02:06 #5
Kig på linket herunder. Måske fonten er zippet eller på anden måde komprimeret. Hvis den er, skal den først pakkes ud, før den virker.

http://www.wikihow.com/Add-Font-in-Microsoft-Word
Avatar billede TobiasVN Novice
12. december 2014 - 15:55 #6
Det har jeg godt :(
Avatar billede TobiasVN Novice
12. december 2014 - 15:55 #7
Tak! Det vil jeg prøve!
Avatar billede TobiasVN Novice
12. december 2014 - 15:55 #8
gjort*
Avatar billede TobiasVN Novice
12. december 2014 - 15:56 #9
Det eneste der blev downloadet var .tff filen :)
Avatar billede TobiasVN Novice
12. december 2014 - 16:37 #10
Tak for hjælp og svar alle sammen! Jeg har fået den til at virke nu. Jeg slette alle de andre Franklin fonts jeg havde, og nu virker!
Avatar billede milter Ekspert
13. december 2014 - 22:16 #11
Jeg springer over, ellers tak -