Avatar billede Weedfald Nybegynder
11. december 2014 - 18:18 Der er 1 kommentar

Loginform

Hej hajer!

Jeg skal have lavet en form for "Autologin"
Når jeg køre mit projekt skal den logge sig ind på en side, siden har 2 textbokse den ene til brugernavn og den anden til kode.
jeg har set det lavet før, men er i tvivl om det er skrevet i C#, eller om det bare arbejdede sammen med C# projektet.

Nogle idéer/forslag?

Håber jeg har formuleret mit spørgsmål godt nok :-)

mvh.
Avatar billede moddi100 Seniormester
12. december 2014 - 11:58 #1
Normalt benytter man sig af en cookie på brugerens compurter, som så genkendes af dit system og logger brugeren ind?