Avatar billede gukula1950 Nybegynder
12. december 2014 - 14:51 Der er 1 kommentar

Computerreperatør privat Viborg

Hej er der nogen som bor i Viborg, som kender en der har forstand på reparation af computer og som kører ud privat til folk, så vil jeg gerne vide det, da min pc er gået kold, har en fornemmelse at det er strømforsyningen der er stået af, men er ikke sikker.

På forhånd tak.
12. december 2014 - 15:35 #1
HEJ,

Jeg kan ikke hjælpe dig fysisk, da jeg bor LAAAAANGT fra Viborg, men hvis det ER strømforsyningen skal du ikke være sikker på at den ikke har "taget mere med sig da den "døde" ".

Eller sagt lidt mere direkte.

Er du sikker på du ikke trænger en ny PC .... ?

Er det forøvrigt en b(l)ærbar eller en stationær.

(Ved stationær er det (typisk) 3 stik og 4 skruer, som forhindrer dig i at skifte den selv. )

Er det en b(l)ærbar bør du (som antydet) lade andre checke din PC.

KRistian