Avatar billede WannabeGeek Nybegynder
12. december 2014 - 16:25 Der er 3 kommentarer

Javafx update en part a UI

Hej derude!

Jeg sidder med et lille problem.. Jeg har lavet mig et program der kan regne nogle forskellige ting, til dette skal jeg bruge et UI.. Jeg skal bruge noget i stil med treeView da "menuen" skal kunne folde ud.
Når der trykkes på !1! skal et UI vies og når der trykkes på !2! skal et andet vises (billede under).
Jeg har overvejet bare at lave et nyt dialog vindue, men skal helst kunne opdatere venstre side og udfylde ting osv.
En der har et godt fit?

http://tinypic.com/r/2jfcrc/8
Avatar billede arne_v Ekspert
12. december 2014 - 16:38 #1
Du kan vel dynamisk udskifte indholdet af en pane.

Men det er maaske bedre bare at have to panes og saa lave dem visible ikke visible.
Avatar billede WannabeGeek Nybegynder
14. december 2014 - 14:04 #2
Tak for svar.

Mit største problem lige pt. er faktisk at få treeView til at virke som jeg gerne vil.

Jeg har lavet en metode der laver en GridPane og denne GridPane bliver tilføjet min BorderPane.
GridPanen er den der skal opdateres og det gør den også hvis jeg f.eks. laver en knap med metoden tilhørende, men vil gerne have en folde ud menu, som treeView, men treeView items har ikke setOnAction og kan ikke få det til at virke med en eventHandler.
Avatar billede WannabeGeek Nybegynder
14. december 2014 - 14:15 #3
Lige pt. har jeg lavet et midlertidigt fix ved at tilføje en ToggleButton til mit TreeView, men det er grimt og holder ikke..