Avatar billede Rdf Nybegynder
12. december 2014 - 20:13 Der er 4 kommentarer

Java problemer!! Unable to launch the Application

Efter updatering til Java 8, kan jeg ikke længere åbne JNPL filer (som bruges ved kirkebøger på http://www.sa.dk/content/dk/ao-forside/find_kobenhavnske_skifter# )

Jeg bruger Crome og W7

Kan nogen hjælpe med en løsning

VH Randi
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2014 - 20:34 #1
kontrolpanel / java, fanevlad General. Klik på Settings... og her efter på Delete files...
Det sletter de filer/programmer som de tidligere java har gemt, så den nye java henter en frisk version fra nettet af de filer, som bruges.
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2014 - 11:56 #2
Hent REVO pro, den er gratis i 30 dage. Fjern alt der har med Java at gøre. Hent jave igen og installer det.
http://www.revouninstaller.com/index.html
Avatar billede Rdf Nybegynder
19. december 2014 - 21:39 #3
Hej Claes, tak for svar, men dit forslag om sletning af gamle filer og installation af ny java medfører jo desværre ikke at java kan åbne den specifikke filtype jeg har problemer med.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. december 2014 - 03:15 #4
Hvis du er inde hvor du henter data vil du også få java-app til at læse data. Og den frisk-hentede app kan så også åbne allerede hentede og gente filer.