Avatar billede lone_a_p Praktikant
13. december 2014 - 11:04 Der er 5 kommentarer

Powerpoint på mobil

Kære eksperter,

Jeg vil lave en del små videoer.

Umiddelbart tænker jeg i powerpoint, fordi der skal være super enkle animationer og brugerinteraktion.

Alle filer skal samles på / linkes fra ét website.

MEN så falder mine tanker på de mobile browsere.

Kan det overhovedet lade sig gøre at vise powerpoint (med brugerinteraktion) i mobile browsere?

Alternativt: hvilket andet powerpointlignende program kan benyttes? (med lette animationer og brugerinteraktion).

Der skal mange små videoer til, så programmet skal være super enkelt at bruge som powerpoint :-)

Tak for alle svar :-)

Vh Lone
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2014 - 15:23 #1
det tror jeg faktisk ikke at browsere kan vise, måske en windows mobil kan.. det kræver ihvertfald et plugin.

hvad er der hvis du søger shoppen igennem ?
Avatar billede lone_a_p Praktikant
13. december 2014 - 15:53 #2
Tak for svar - er der så nogle gode alternativer til photoshop?

Jeg forstår desværre ikke helt hvad du mener, hvis jeg søger shoppen igennem? Vil du uddybe den linje, så vil jeg besvare spørgsmålet :-)

Vh Lone
Avatar billede lone_a_p Praktikant
13. december 2014 - 15:57 #3
How - powerpoint selvfølgelig ;-)
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2014 - 23:27 #4
ppnt plugin, i din smartphone shop.. google, windows, iphone
Avatar billede conz Juniormester
14. december 2014 - 12:48 #5
Gem din præsentation som en video og upload den til din side / YouTube, så kan man sagtens se den fra enhver enhed.