Avatar billede sujas Praktikant
13. december 2014 - 12:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Facebook Like knap

Jeg har nu i 3 dage kæmpet for at få en Facebook Likeknap på min hjemmeside www.strikvarer.com efet anvisningerne her:
https://developers.facebook.com/docs/plugins/like-button?locale=da_DK
uden held.
Da jeg ville være sikker på, det ikke var fordi jeg indsatte koderne forkert, forsøgte jeg mig med en helt ny, blank side - men heller ikke her kom der noget som helst frem.
Hvad gør jeg forkert? og er der nogen der kan hjælpe?
På forhånd tak.
Avatar billede keysersoze Guru
13. december 2014 - 20:51 #1
Hvad har du gjort? Kan ikke så noget facebook-kode nogen steder?
Avatar billede sujas Praktikant
13. december 2014 - 21:03 #2
Nej jeg har ikke uploaded noget endnu, det så jeg ingen grund til, når jeg INTET kunne se på siden.
Avatar billede sujas Praktikant
14. december 2014 - 15:33 #3
Nu har jeg fået det til at fungere, men forstår bare ikke hvorfor den ikke
er centreret, når jeg har bedt om det?
Avatar billede sujas Praktikant
14. december 2014 - 15:37 #4
Så er alt i orden.
Avatar billede keysersoze Guru
14. december 2014 - 18:33 #5
At siden i det hele taget virker kan overraske når man kigger på koden - men hovedsagen er at du fik det til at virke.
Avatar billede sujas Praktikant
28. december 2014 - 00:31 #6
Er løst