Avatar billede pkj7480 Juniormester
13. december 2014 - 14:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Luft i slangerne

Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg får luft ud af slangerne i en Epson px820fwd printer?? Den har kørt upåklageligt i ca. 3 år, men lige pludselig begyndte den at strejke. Jeg har skiftet én patron, men det har ikke hjulpet.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
13. december 2014 - 15:58 #1
Der er en guide her der måske kan hjælpe - bemærk dog at eventuel garanti kan komme på spil - men hvis den er 3 år er det ikke noget problem :-)

http://www.wasteink.co.uk/fix-epson-airlock-clog/
Avatar billede pkj7480 Juniormester
13. december 2014 - 19:33 #2
Hej Fastwrite.
Tak for dit forslag. Jeg har kigget lidt på det, og umiddelbart ser det ud til at kunne løse problemet. Dog vil jeg finde et tidspunkt, hvor jeg har lidt bedre tid. Du vilhøre nærmere om printeren afgår ved døden - eller om det bliver en succeshistorie. Go week-end og indtil videre: TAK.
Avatar billede pkj7480 Juniormester
28. december 2014 - 09:40 #3
Printeren er afgået ved døden. Der er indkøbt en ny.