Avatar billede ac1991 Nybegynder
14. december 2014 - 16:03 Der er 5 kommentarer

Slettet Lyd driver

Hej Eksperten.

Windows 7, en HP fra julen 2011.

Jeg har haft installeret slim drivers, og opdateret mine drivere..

Nu virker lyden så pludselig ikke i nogen af mine browsere, eller når jeg starter windows, i ved start lyden..

Når jeg spiller poker, virker lyden..

Har været inde og tjekke i enhedshåndtering, og kom til at slette driveren til mit lydkort, så nu er det helt forsvundet fra listen over installeret hardware..

Hvad i alverden gør jeg nu???
Avatar billede claes57 Ekspert
14. december 2014 - 16:18 #1
http://www8.hp.com/dk/da/drivers.html
indtast relevante data om pc og hent de originale (senest opdaterede) drivere til lydkort.
Avatar billede ac1991 Nybegynder
14. december 2014 - 16:24 #2
Og hvor i alverden finder jeg ud af hvilken PC jeg har? Jeg er virkelig ikke ret god til IT..
Avatar billede claes57 Ekspert
14. december 2014 - 16:35 #3
i kontrolpanel / system
der er først lidt om windows - næste afdeling er system - der er Model.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. december 2014 - 19:02 #4
Hvis det er en stationær, så står det som regel på bagsiden hvad modellen hedder.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. januar 2015 - 16:37 #5
Er du kommet videre her?