Avatar billede dorthe_lind Seniormester
14. december 2014 - 18:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Har oprettet subdomæne og nu virker hoveddomæne ikke...

Jeg har lige oprettet et subdomæne under dorthe-lind.dk og nu virker "hovedsiden" ikke længere....

"Hovedsiden" er blevet helt blank/hvid, men hvis jeg går til subdomænet, så ser subdomænet ud, som det skal (andet layout/tema).

Jeg forsøger at lave en hjemmeside (for en karateklub) med forslag til forskellige designs.

Bruger UnoEuro som webhotel og WordPress.org som hjemmeside-program

Har været på ftp via FileZilla og kan se, at subdomænet ligger på samme niveau som public_html, er det ok?

Har forsøgt at flytte subdomænet under public_html, men det blev det ikke bedre af, så kunne den hverken finde hoved- eller subdomæne.

Hvordan skal strukturen være i ftp/Filezilla?

Tænker, at der et eller andet sted skal angives, hvad der er hoveddomænet på dorthe-lind.dk

Når jeg log'er på admin på hjemmesiden dorthe_lind.dk, bliver jeg automatisk linket til subdomænets kontrolpanel..... - Hvad sker der? Hvad har jeg gjort forkert?

Håber, at nogen derude kan hjælpe...
D.
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. december 2014 - 18:37 #1
Du har formodentlig overskrevet dine data til WP-hovedsiden i databasen.
Avatar billede LNG.DK Novice
14. december 2014 - 18:39 #2
Hvad hedder subdomænet?
Avatar billede dorthe_lind Seniormester
14. december 2014 - 19:00 #3
syddjurskarate-design2.dorthe-lind.dk/
Avatar billede dorthe_lind Seniormester
14. december 2014 - 19:06 #4
Michael_stim:
Måske/sandsynligvis, men hvordan tjekker og afhjælper jeg dette?

Jeg har kopierede i går alle siderne fra hoveddomænet til subdomænet, dvs. de ligger både på hoveddomænet og subdomænet. Lavede herefter nyt tema/theme på subdomænet og alt så fint ud i går, dvs. jeg kunne fint skifte imellem hoved- og subdomæne. De 2 havde forskellige designs/temaer og jeg kunne sagtens log'ge ind på både dorthe_lind.dk og subdomænet syddjurskarate-design2.dorthe-lind.dk.

Men i dag har den ligesom mistet "følingen" med hvad der er hvad...
Avatar billede dorthe_lind Seniormester
14. december 2014 - 19:31 #5
Nu har jeg lavet et design3 og vil gerne have siderne med over fra design2. Hvilke filer/mapper skal jeg kopiere over, så jeg ikke skal starte forfra med at oprette dem alle igen?
Avatar billede dorthe_lind Seniormester
19. december 2014 - 18:45 #6
michael_stim:
Har du et bud på hvordan jeg løser dette? Kan den reddes? og hvis "ja", hvordan?

Jeg kan jo fint se temaerne på design2 og 3.

Skal jeg hente Wordpress ind til hovedsiden igen? Overskriver den så layout'et/temaet i mappen eller bliver de der?

Som du nok kan se ad mine spørgsmål, så er jeg ikke så garvet i WordPress endnu, men det skal nu nok komme (håber jeg, smil).

På forhånd tak
Dorthe
Avatar billede dorthe_lind Seniormester
19. december 2014 - 19:47 #7
Ha, har fundet ud af, at jeg vist har installeret WordPress forkert. Skal lige have fundet ud af, hvordan det hænger sammen...
Om WordPress kun skal ligge i roden eller om den skal installeres på alle subdomæner....
Avatar billede dorthe_lind Seniormester
31. januar 2015 - 19:00 #8
Valgte en anden løsning...