Avatar billede hrole Mester
14. december 2014 - 20:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ekstern harddisk forbindes til router

Hej,

Kan jeg forbinde en ekstern harddisk til min trådløse router via dette stik (http://www.computersalg.dk/produkt/758685/usb-adapter-delock-usb-rj45-bust) og derved trække indholdet på harddisken over det trådløse netværk?
Avatar billede Blueeyez Mester
14. december 2014 - 21:41 #1
Kommer helt an på hvilken router du har, hvilken harddisk du har og blot så du ved det, så skal du ikke regne med en god hastighed.
Dernæst så vil mange routere mig bekendt ønske at formatere harddisken når den skal tages i brug, så du isikere at slette dine data.. (Husk backup)
Avatar billede Blueeyez Mester
14. december 2014 - 21:52 #2
Kiggede lige nærmere på linket og må melde pas til om det vil fungere samt hvordan..
Avatar billede hrole Mester
14. december 2014 - 21:53 #3
Ok, tak. Smid svar.
Avatar billede Blueeyez Mester
14. december 2014 - 22:00 #4
Derudover er det usb2 port, så du skal næppe forvente meget mere end 20 - 30 MB/s over dit lan og over wifi vil det være lavere.. 1000 Mbit = ca 100/125 MB/s hvis din router da har 1000 Mbit lan porte.. hvis den har 100 Mbit kun så er det ca 10 MB/s
Avatar billede Blueeyez Mester
14. december 2014 - 22:00 #5
Får du her..