Avatar billede Slettet bruger
14. december 2014 - 20:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Drupal 6 - Fragtpriser på enkelte kunder?

Er det muligt i Drupal at sætte det op så nogle kunder har en fast fragtpris, mens andre har fri fragt?

Vi har f.eks. en kunde "Kunde 1" - de skal ALTID have 80,- på i fragt, mens at "Kunde 2" altid skal have 50,- på i fragt...
Avatar billede jakobdo Ekspert
14. december 2014 - 21:41 #1
Kommer vel meget an på hvordan du har bygget dit system op.
Men i teorien kunne du jo have en "fragt-indholdstype" og på kunde har du så en reference til fragt-indholdstypen.
Og på den måde en kobling.
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2014 - 01:10 #2
jeg har svaret i en tidlige tråd.. :)
du bliver nødt til at have et flag for fragttype, pr kundenr
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2014 - 20:46 #3
Lukker
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2014 - 20:46 #4
Svar