Avatar billede ngunordic Juniormester
15. december 2014 - 09:39 Der er 1 kommentar

Indirekte - dropdown med tekst

Hej

Jeg har et ark hvor jeg skal bruge indirekte reference ift. dropwdown.

i C13 har jeg en dropdown menu og i C15, C17, C19, C23 og C25 skal være afhængig af hvad jeg har valgt i C13.

Jeg kan godt få det til at virke hvis jeg blot bruge A,b,c,d i C13 og 1,2,3,4 i resten. men så snart jeg bruger tekst med mellemrum så virker det ikke?

kan sagtens oprette referencen, men der kommer igen valgmulighede i resten af dropdownmenuerne?? menu "falder ikke ned"?

hvad kan jeg gøre?
Avatar billede ptj_11 Forsker
18. december 2014 - 16:17 #1
Hej nigu.
Jeg har ingen eksakt viden om dit problem, men et forslag!
Har du prøvet at formatere cellerne med tekst til "Tekst"?
/ptj_11