Avatar billede alffi Nybegynder
15. december 2014 - 15:52 Der er 8 kommentarer

pcfryser

Hej jeg har en hp bærebar pc der fryser efter somtider 10min andre gang 30min men starter jeg counterstrike op, og minimer det kan jeg arbejde med den eller spil andre spil unden den fryser. Nogle der ved hvad det kan være
Avatar billede Blueeyez Mester
15. december 2014 - 16:04 #1
Har du den nyeste BIOS?
Har du de nyeste drivere?

Følgende kan hentes fra producentens side.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. december 2014 - 17:01 #2
Hej og velkommen til.
Enig i opdatering af drivere. (grafik driver måske)

Opdatere på bios vil jeg kun anbefale, når alle andre mulige tiltag er afprøvet. BIOS opdatering er det sidste man efter min menig gør.
Derfor kommer en geninstallering af systemet også før en bios update.
19. december 2014 - 11:36 #3
Hej Alffi.
Kan du oplyse hvilen HP bærbar du har?
Da jeg skal bruge oplysninger om computeren.
Kan du Evt, nævne hvor mange RAM der er i.
Avatar billede Blueeyez Mester
19. december 2014 - 14:40 #4
Da spørger ikke har deltaget, så fjerner jeg overvågning!
Avatar billede alffi Nybegynder
21. december 2014 - 11:57 #5
beklader vente tiden. vi har prøvet opdater driver men ikke bios, vi har geninstallet den men det er stadig det samme fryser efter lidt tid men ikke hvis cs er i i baggrunden.. pc er en packard bell easynote lm81
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2014 - 12:59 #6
Hmm. Prøv at køre en stresstest af pc:
http://www.passmark.com/products/bit.htm
Avatar billede alffi Nybegynder
28. februar 2015 - 16:42 #7
tak er teste
Avatar billede alffi Nybegynder
28. februar 2015 - 16:45 #8
Vi har haft skift harddisk og overflytte alt fra den gamle disk men det gav problemer med at installer på den nye hd og så satte vi den gamle i igen og installe om via CTRL + F10 som vi hade prøvet før og nu køre den.. men tak for hjælpen til alle "lukket"