Avatar billede logy Nybegynder
15. december 2014 - 19:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Word 2007: Musemarkøren dækkes af roterende cirkel

Ved åbning af programmet dækkes musemarkøren straks af en roterende cirkel.
Jeg kan med besvær få åbnet f.eks. et dokument, men straks forsvinder markøren bag den roterende cirkel.
I praksis er Word uanvendelig.
Fænomenet kunne ligne at der fortsat foregår en søgning eller hentning af af et eller andet, som bare fortsætter i det uendelige.
Har forsøgt systemgenoprettelse, men det lykkes ikke. Det bliver meddelt, at en genoprettelsesfil er ødelagt, så genoprettelse kan ikke foretages. (Har forsøgt på 4 forskellige punkter)
Word 2007 programmet er en del af Office 2007 pakken. Der er ingen problemer i pakkens øvrige programmer.
Har nogen et godt råd ?
Avatar billede 220661 Ekspert
15. december 2014 - 21:23 #1
Jeg havde prøvet at reparere officepakken.
Sæt cd i drevet. lad den boote op og vælg at reparer office.
Avatar billede logy Nybegynder
16. december 2014 - 15:54 #2
Prøvede i dag dit råd og foretog en reparation af office. Det skete der ikke noget ved. Problemet fortsatte med uformindsket styrke... men så

kom jeg pludselig i tanke om, at jeg da havde haft nøjagtig det samme problem en gang før for længe siden, men altså totalt havde glemt det, indtil det pludselig dukkede frem fra glemslens tåger.  Jamen altså...
Tilbage i mine tidligere stillede spørgsmål - og ganske rigtigt. Problemet var der, og det var løsningen også.
På min pc har jeg oprettet samme printer med 2 forskellige indstillinger.
Jeg skiftede fra den ene til den anden som standardprinter, og problemet var løst.

Jeg beklager meget min ufattelige glemsomhed, som måske har gjort, at nogen har brugt tid på evt. at give gode råd.
Hvis andre skulle løbe ind i samme problem, er løsningen til gengæld klar.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. december 2014 - 16:20 #3
Jamen det var da fint du kom til at huske dette.
Tak for din løsning i tråden.
Avatar billede logy Nybegynder
30. december 2014 - 15:06 #4
Ingen havde faktisk en løsning, men ud af glemselen huskede jeg den selv langt om længe
Avatar billede 220661 Ekspert
30. december 2014 - 17:22 #5
Det er helt i orden, du accepterer bare et af de svar du har lagt og lukker igen. Godt nytår :-)

Du kan her se hvordan man accepterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo