Avatar billede tobrukDk Novice
15. december 2014 - 23:55 Der er 1 løsning

Brugervenlig url på siden

Hej

Det er sådan at jeg kunne godt tænke mig at for gjort sådan at ind på min hjemmeside at url kommer til at se sådan her ud:

blabla.dk/nyheder/10/hello-world-jesper-er-sej

jeg har fået den til at lave - mv.

Men men, det er hvordan jeg opsætter den til at lave netop den måde fordi lige nu og her har jeg det sådan her:

Nyheder.aspx?id=24&?url=bla-bla-bla-bla

Jeg har prøvet at gøre sådan her ind i Global.asax

routeCollection.MapPageRoute("Nyheder/{id}/{url}", "Nyheder/{id}/{url}", "~/nyheder.aspx?id");
Avatar billede tobrukDk Novice
17. januar 2015 - 00:29 #1
opgaven er blevet klart!