Avatar billede annam Seniormester
16. december 2014 - 14:37 Der er 8 kommentarer

hvad er 'DalMeasurementFile' ?

Hej

Er der nogen der ved hvad DalMeasurementFile  gør ?

Den figurerer hver dag på mine temperary, og når
jeg sletter den, dukker den strax op igen.
Den ligner en log, men til hvem ?

Jeg har googlet fænomenet, men fandt ikke noget...

bedste hilsner

Anna Hansen
Avatar billede ptj_11 Forsker
19. december 2014 - 01:39 #1
Jeg har også prøvet at google din fil, og med lige så godt resultat.
For mig at se, er der ingen tvivl om, at du har fået snask på maskinen.
Hent Ccleaner på følgende adresse:
http://www.piriform.com/ccleaner/download/standard
Installer den og gå til fanen/menupunktet "Værktøjer/Opstart".
Her klikker du på knappen "Gem som tekst fil" nederst i højre hjørne.
Indholdet af den gemte fil indsætter du i næste indlæg, så skal jeg kigge den igennem for snaak.
/ptj_11
Avatar billede annam Seniormester
19. december 2014 - 05:02 #2
Hej ptj

Tak fordi du vil kigge på det :)

Ja    HKCU:Run    CCleaner Monitoring    Piriform Ltd    "C:\Program Files (x86)\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
Ja    HKCU:Run    NokiaSuite.exe    Nokia    C:\Program Files (x86)\Nokia\Nokia Suite\NokiaSuite.exe -tray
Ja    HKCU:Run    RESTART_STICKY_NOTES    Microsoft Corporation    C:\Windows\System32\StikyNot.exe
Ja    HKLM:Run    Acer ePower Management    Acer Incorporated    C:\Program Files\Acer\Acer ePower Management\ePowerTray.exe
Ja    HKLM:Run    AvastUI.exe    AVAST Software    "C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastUI.exe" /nogui
Ja    HKLM:Run    BackupManagerTray    NewTech Infosystems, Inc.    "C:\Program Files (x86)\NewTech Infosystems\Acer Backup Manager\BackupManagerTray.exe" -h -k
Ja    HKLM:Run    EgisTecPMMUpdate    Egis Technology Inc.    "C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\PmmUpdate.exe"
Ja    HKLM:Run    EgisUpdate    Egis Technology Inc.    "C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\EgisUpdate.exe" -d
Ja    HKLM:Run    LManager    Dritek System Inc.    C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe
Ja    HKLM:Run    mwlDaemon    Egis Technology Inc.    C:\Program Files (x86)\EgisTec MyWinLocker\x86\mwlDaemon.exe
Ja    HKLM:Run    regist        C:\Program Files (x86)\MySecurityCenter\Programs\RegistrationPopup.exe
Ja    HKLM:Run    RtHDVCpl    Realtek Semiconductor    C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVCpl64.exe -s
Ja    HKLM:Run    setc        C:\Program Files (x86)\MySecurityCenter\Programs\setc.exe
Ja    HKLM:Run    StartCCC    Advanced Micro Devices, Inc.    "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
Ja    HKLM:Run    SuiteTray    Egis Technology Inc.    "C:\Program Files (x86)\EgisTec MyWinLockerSuite\x86\SuiteTray.exe"
Ja    HKLM:Run    SunJavaUpdateSched    Oracle Corporation    "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
Ja    HKLM:Run    SynTPEnh    Synaptics Incorporated    %ProgramFiles%\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
Ja    Startup Common    Secunia PSI Tray.lnk    Secunia    C:\Program Files (x86)\Secunia\PSI\psi_tray.exe
Ja    Startup User    Screen Clipper and Launcher til OneNote 2007.lnk    Microsoft Corporation    C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. december 2014 - 13:10 #3
Hej Annam.

Deaktiver alle emner, som ikke er på følgende liste:
Ja    HKCU:Run    CCleaner Monitoring    Piriform Ltd    "C:\Program Files (x86)\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR

Ja    HKLM:Run    Acer ePower Management    Acer Incorporated    C:\Program Files\Acer\Acer ePower Management\ePowerTray.exe

Ja    HKLM:Run    AvastUI.exe    AVAST Software    "C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastUI.exe" /nogui

Ja    HKLM:Run    BackupManagerTray    NewTech Infosystems, Inc.    "C:\Program Files (x86)\NewTech Infosystems\Acer Backup Manager\BackupManagerTray.exe" -h -k

Ja    HKLM:Run    RtHDVCpl    Realtek Semiconductor    C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVCpl64.exe -s

Ja    HKLM:Run    SynTPEnh    Synaptics Incorporated    %ProgramFiles%\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe

Ja    Startup Common    Secunia PSI Tray.lnk    Secunia    C:\Program Files (x86)\Secunia\PSI\psi_tray.exe

Et par spørgsmål:
Bruger du OneNote til noget?
Har du selv bevidst installeret "EgisTec MyWinLockerSuite"?
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. december 2014 - 13:18 #4
Jeg glemte lige noget!
Når du har deaktiveret dem som ikke er på listen, så gå til fanen/menupunktet "Værktøjer/Afinstaller programmer".
Her klikker du på knappen i nederste hjørne "Gem som tekstfil", og lægger indholdet af filen herop.

Når det er gjort, så genstarter du maskinen. Lad os derefter høre, om der stadig kommer noget uventet frem.
/ptj_11
Avatar billede annam Seniormester
22. december 2014 - 11:11 #5
Hej pjt

tusind tak for din hjælp !!
Jeg har fundet synderen: Nokia !
Det var det første program jeg slettede og det gav bonus !

Vil dog også gå resten efter, når juletravlheden er overstået.

Har dog prøvet Eigils.. men den lader sig ikke slette.
Den lå på pcen da jeg købte den.

Jeg kan ikke få øje på den der OneNote du nævner ?

De bedste hilsner og glædelig jul fra Anna
Avatar billede ptj_11 Forsker
22. december 2014 - 15:38 #6
Ja    Startup User    Screen Clipper and Launcher til OneNote 2007.lnk    Microsoft Corporation    C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
Nederste punkt i din oprindelige fil.

Lidt mærkeligt med Nokia PC-Suite. Jeg har den selv kørende på min maskine, men jeg har aldrig set DalMeasurementFile i min jobliste,
men nu er der jo flere forskellige udgaver af programmet, så jeg vil ikke udelukke, at det kan være den.
Du kan evt. forsøge, at afinstallere den og derefter geninstallere en frisk udgave.
/ptj_11
Avatar billede annam Seniormester
30. januar 2015 - 09:45 #7
Hej ptj_11

Tak for svar den 22.12 også, havde overset midt i juleræset, at du havde svaret.

Vil du sende mig muligheden for at give dig point ?

bedste hilsner fra Anna
Avatar billede annam Seniormester
14. februar 2015 - 09:37 #8
Hej ptj_11

Tak for svar den 22.12 også, havde overset midt i juleræset, at du havde svaret.

Vil du sende mig muligheden for at give dig point ?

bedste hilsner fra Anna