Avatar billede larsini Seniormester
16. december 2014 - 15:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows Let Overførsel fra XP til Win7 - Administrator problem

Har sat en ny Win7 PC op.
Jeg kan ikke får lov til at køre Windows Let Overførsel på XP maskinen fordi "du er ikke administrator" (hvilket jeg er, thi der kun var 1 bruger!
Anyway, for god ordens skyld oprettede jeg så en ny bruger, som jeg også udnævnte til administrator.
Jeg får stadig at vide, at jeg ikke er administrator.
Hvordan får man nulstillet det administrator snavs???
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2014 - 22:46 #1
log ind som "administrator" istedet for din bruger
Avatar billede larsini Seniormester
17. december 2014 - 08:12 #2
og hvordan gør man så lige det???
(jeg ved det er pinligt at stille et sådan spørgsmål efter næsten 30 års brug af windows)
Avatar billede Zeebaah Praktikant
17. december 2014 - 08:48 #3
Nu er det længe siden jeg har prøvet bruger login på en windows, men jeg mener at du bare skal trykke ctrl alt delete når du bliver mødt af login, og så får du den den mindre visuelle login promt hvor du selv indtaster brugernavn og kode, og der er det jo så bare administrator som bruger
Avatar billede larsini Seniormester
17. december 2014 - 09:29 #4
"når du mødt af login"
jeg bliver ikke mødt af noget login - og de 2 bruger jeg kan vælge mellem er begge administratorer, og ingen af dem kan få lov til at kører den programstump jeg har downloaded "windows let overførsel", og det vil jeg nu afinstallere og se om det hjælper noget, og så starte forfra.
Avatar billede larsini Seniormester
31. december 2014 - 08:40 #5
lukker