Avatar billede sss1 Nybegynder
16. december 2014 - 20:50 Der er 4 kommentarer

Sort skærm - Hjælp!

Sort skærm

Hej

Jeg håber, der er en, der kan hjælpe mig!

Jeg ville tilslutte min bærbare pc til fjernsynet. Jeg kunne ikke helt få det til at virke, så til sidst trykkede jeg på "vis kun på projekter". Derefter blev skærmen på min bærbare pc sort, men jeg havde stadig ingen held med at få skærmen vist på fjernsynet. Problemet er så nu, at skærmen på min bærbare pc fortsat er sort. Jeg har prøvet alverden uden at noget hjælper. Jeg har prøvet at åbne computeren i fejlsikret tilstand, men synes ikke jeg kan slå projektoren fra der.

Håber I kan hjælpe.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. december 2014 - 21:19 #1
Fra fejlsikret tilstand gå i systemgendannelse og gendan til i går. Du mister ikke personlige filer ved dette.
Avatar billede DonSkoD Juniormester
17. december 2014 - 13:59 #2
Det var da et tåbeligt forslag.

Det eneste du skal gøre er at trykke Windows-knappen + P (for projektor).
Tryk på den indtil du får billede på skærmen igen.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. december 2014 - 17:09 #3
#2 Ja måske men vidste ikke lige bedre, så det var det jeg umiddelbart selv ville gøre hvis jeg kom i samme situation :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
17. december 2014 - 17:35 #4
Men tak for tip. Har lige prøvet det, og det virker. Det vil jeg da huske til en anden gang :-)