Avatar billede Slettet bruger
18. december 2014 - 12:28 Der er 3 kommentarer

Tiny 7m

Jeg har lige købt en dab modtager, til mit ca. 10 år gamle Harman Kardon anlæg. Problemet er at jeg ikke får lyd ud af mit anlæg. Har fået at vide at jeg skal indstille digital output på Dab modtager til PMC, men hvor finder jeg det og hvordan gør jeg.

Jeg har prøvet flere ting, og min fjernbetjening kan jeg ikke finde ud af. Jeg har før haft en dab modtager der fungerede fin.

Med venlig hilsen
Alexsiw
Avatar billede claes57 Ekspert
18. december 2014 - 12:40 #1
http://goo.gl/HbWFPx
nederst på siden er link til manual på hhv norsk og engelsk. Deri er en 'getting startet' som må indeholdet det, du mangler.
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2015 - 10:36 #2
Tak for dit svar. Jeg kunne ikke finde ud af det og har returneret dab+.  Brugsanvisningen er for simpel muligvis er mit Harmann kardon der er 10 år gammelt for gammelt.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. februar 2015 - 10:55 #3
klik lige på svar, og accepter det, så spg lukkes.