Avatar billede Slettet bruger
18. december 2014 - 16:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows vender på hovedet

Hej.

Min mor er troppet op med sin computer der har fået et problem. Men jeg ved sgu ikke hvad jeg skal gøre ved det. Har end ikke hørt om det før.

Hendes Windows 7 vender på hovedet!
Hun snakker noget om hun fik "en eller anden besked" hvor hun fik at vide hun skule trykke Alt + "en pil". Ikke særligt præcist. Og muligvis ikke noget der kan bruges til noget.

Men hvad kan det være og hvad kan jeg gøre?
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2014 - 16:23 #1
Nå, fandt muligvis svaret her http://www.eksperten.dk/spm/849832
18. december 2014 - 16:24 #2
Prøv med Ctrl-Alt-pil op/ned

Ellers kom med flere oplysninger om maskinen.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2014 - 16:28 #3
Tak for svaret. Men som du ser fandt jeg det i en tråd.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2015 - 22:07 #4
.