Avatar billede frbl Nybegynder
18. december 2014 - 18:00 Der er 4 kommentarer

Excel 2013

Hej

Hvordan ophæver beskyttelse af excel ark i 2013 udgaven, hvis jeg vil åbne de filer jeg tidligere har lavet kommer der ingen ark frem når jeg klikker direkte på filen, men hvis jeg åbner excel og åbner filen derfra er der ingen problemer med at åbne filen.
Jeg vil helt have det sådan at uanset om jeg gør det ene eller det andet så åbnes filen uden beskyttelse
Avatar billede poko1 Ekspert
18. december 2014 - 20:28 #1
Jeg har for nyligt hjulpet en med samme problem
1. find en ældre Exel fil højreklik tryk på egenskaber gå op på ruden hvor der står åbn med Microsoft Exel og tryk på skift og vælg det nye Exel
Avatar billede frbl Nybegynder
21. december 2014 - 15:53 #2
Tak for hjælpen
Avatar billede frbl Nybegynder
21. december 2014 - 15:54 #3
Send et svar så jeg kan afgive point
Avatar billede poko1 Ekspert
21. december 2014 - 16:02 #4
Jeg samler ikke point