Avatar billede charleygaarslev Praktikant
18. december 2014 - 19:11 Der er 15 kommentarer

http DELTA homes search com mm

"Delta" er øjensynligt kommet på maskineriet i forbindelse med eftersøgning af noder til folkedans.

Hvordan kommer man af med skidtet igen ?

Virusprogrammet kan end ikke makulere filerne.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. december 2014 - 19:35 #1
Prøv programmerne CCleaner Malwarebytes og AdwCleaner i nævnte rækkefølge
Avatar billede 220661 Ekspert
18. december 2014 - 19:41 #2
Hent og instalér CCleaner free  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://downloads.malwarebytes.org/mbam-download.php
http://www.eksperten.dk/guide/1605
For du en error code når du installerer så kig lige på denne tråd:
https://forums.malwarebytes.org/index.php?/topic/149048-internal-error-expression-error-runtime-error-at-79177-external-exeption-e06d763/

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.
Avatar billede kennethcharley Nybegynder
18. december 2014 - 20:44 #3
Det ser ud til at Delta nåede at lave så så megen ravage, at jeg p.t. end ikke kan køre en systemgendannnelse - dette sendt fra en 12 år gammel traktor :-))
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2014 - 13:03 #4
Det har jeg heller ikke bedt om. Kan du ikke hente og køre de foreslåede programmer, må du hente dem fra anden pc på usb pind og installere på syg pc.
Avatar billede kennethcharley Nybegynder
17. januar 2015 - 16:28 #5
Jeg bad skam heller ikke om noget, men da computeren endte med at gå i total koma, måtte jeg jo prøve noget andet, og efter endnu nogle mislykkede manøvre konstatere, at selve computeren nu (igen) var syg og dårlig. Retur d.d. og IGEN med ny harddisk.
Ganske fornøjeligt for 3. gang - og det er ikke mig der bruger en hammer.
Efter denne, 3. reparation, er det dog endelig lykkedes at få en adapter, der passer til computeren, så den ikke (usynligt) mister strømmen totalt midt i en programafvikling, hvilket har været en af de revolverende fejl, så batteriet måtte udtages, får igangværende "karusseltur" blev afsluttet og normal genstart kunne foretages.
Årsagen - selv strømtab taget i betragtning - kender jeg ikke, men virkningen - Jo, ellers tak!
Men endnu engang tak for diverse forslag, og hermed lukker jeg for denne gang.
Kenneth
Avatar billede kennethcharley Nybegynder
17. januar 2015 - 16:30 #6
220661 tak for hjælpen, men jeg kan ikke se, hvordan jeg tildeler de points du skal have!
Avatar billede 220661 Ekspert
17. januar 2015 - 19:37 #7
Velbekomme.
Du tildeler point ved at acceptere mit svar her.
Du kan her se hvordan man accepterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede kennethcharley Nybegynder
01. februar 2015 - 12:22 #8
Jeg må være for tungnem, for det eneste jeg får frem er diverse filmstumper, men ikke EET FELT jeg kan anvende.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2015 - 14:46 #9
I filmstumpen jeg har sendt, kan du se der er en lille boks øverst i højre hjørne ud det svar der er lagt. Ved mit svar i tråden her er der en tilsvarende boks du skal tjekkes af.Og du accepterer så svaret, som der også vises i video :-)
Avatar billede kennethcharley Nybegynder
18. marts 2015 - 14:36 #10
Ok og tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. marts 2015 - 16:21 #11
Velbekomme
Avatar billede kennethcharley Nybegynder
01. juni 2015 - 12:13 #12
tak for alle svar og hermed endnu et forsøg på at tildele points og lukke spørgsmålet, for den side der henvises til, drejer sig om alt andet, eller også det essentielle ulæseligt
Avatar billede 220661 Ekspert
01. juni 2015 - 17:23 #13
#12 Problemet her er det ikke er din egen tråd du har fået hjælp i.
Hvis du vil give mig point for min hjælp, skal du selv oprette en tråd hvor du skriver "Point til 220661" og uddele point der. Husk at henvise til oprindelig tråd her.
Jeg forventer ikke at den oprindelige spørger vender tilbage til tråden her, da han slet ikke har deltaget.
Avatar billede MADOlsen Forsker
02. juni 2015 - 11:23 #14
#13 Mon ikke brugerne "kennethcharley" og "charleygaarslev" dækker over én og samme person? Det kræver i hvert fald ikke det store Google-kursus at finde frem til den sandsynlige "ejer" af de to brugere ... ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juni 2015 - 16:20 #15
Det har du måske ret i. jeg har ikke tjekket det nærmere ud.