Avatar billede clausito Seniormester
19. december 2014 - 14:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bedste "oprydningsprogram" til MacBook

Jeg har tidligere brugt pc og haft gode programmer til oprydning på min pc. Programmer med mange forskellige funktioner og har også brugt gratis programmer som CCcleaner og empty temp files

Nu er det Mac jeg bruger. Har I forslag til "oprydningsprogrammer". Hvis det er godt må det gerne koste, men ikke en formue. Kunne være fint med mange forskellige funktioner i samme program.

Hvilket program er bedst
Avatar billede nfssister Forsker
19. december 2014 - 21:58 #1
https://www.piriform.com/mac/ccleaner

Som du selv skriver, CCleaner er ganske fint :)
Avatar billede clausito Seniormester
03. januar 2015 - 16:19 #2
Lukker
Avatar billede nfssister Forsker
03. januar 2015 - 16:21 #3
Kunne CCleaner bruges ?
Avatar billede clausito Seniormester
04. januar 2015 - 16:52 #4
Det tror jeg men jeg brugte det ikke. Lader problemet være indtil videre
Avatar billede clausito Seniormester
22. januar 2015 - 10:10 #5
lukker