Avatar billede Steen Seniormester
20. december 2014 - 12:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Picasa - mangler mappe i oversigt.

Hej

I Picasa er der i venstre side en kolonne der viser forskellige mapper.
Mit problem er at den sidste jeg har hedder "2013" og jeg mangler den der hedder "2014"

Der hvor jeg gemmer mine billeder er der en mappe der hedder "2014" og jeg har defineret Picasa til at scanne den.  For at se hvordan Picasa reagere forsøgte jeg med at oprette nogle flere mapper "2015", "2016" osv. men Picasa opretter dem ikke i den venstre kolonne.  Hvordan får jeg disse årgange med i mappe oversigten .  Se billede :  http://gupl.dk/717633/
Avatar billede komsam Juniormester
20. december 2014 - 22:49 #1
Den røde streg på tegningen viser ned til en "årsadskillelse" så 2014 kommer formentlig først frem når du begynder at lægge billeder ind i 2015. Det er ikke almindeligvis synligt. Du har oprettet "mapper" angivet som 2015- 2016 m. fl. ja men er der noget i dem? hvis ikke dukker de ikke op. Iøvrigt er det den røde streg henviser til ikke en "mappe" som jeg ser det, som beskrevet tidligere.
Avatar billede Steen Seniormester
20. januar 2015 - 00:31 #2
Lukker spørgsmålet - Er endnu ikke løst