Avatar billede CasperOE Nybegynder
20. december 2014 - 17:46 Der er 4 kommentarer

Køb af links til dansk hjemmesider

Hej Alle sammen!

Jeg er fornyligt begyndt at udvikle danske hjemmesider!
I den samemnhæng har jeg læst meget omkring SEO på diverse hjemmesider, men mest på moz.com's SEO forum.

Jeg har dermed fundet ud af at links til en hjemmeside er en af de vigtigste ting.
Eftersom jeg er ny til det har jeg ikke så mange penge jeg kan bruge på linkbuilding, og har haft svært ved at finde gode hjemmesider hvor man kan købe links.

Indtil videre har jeg prøvet at købe en linkpakke her http://seo-pakker.dk/link-pakker/ hvilket har givet rigtig gode resultater.
På moz forslår de at man køber links fra forskellige kilder, så der er god variation - men jeg kan ikke finde andre hjemmesider end denne som sælger links til rimelige priser.

Jeg er meget interesseret i at høre om/hvor I køber links til jeres hjemmeside eller hvad hvilken taktik i bruger!
Hvis I kender nogen steder hvor man kan købe links må I også meget gerne liste dem, det vil jeg sætte rigtig stor pris på

Mvh Casper :-)
Avatar billede nyhuus Nybegynder
20. december 2014 - 22:35 #1
Vær opmærksom på at det er imod søgemaskinernes regler at benytte sådane methoder.

Fx Google Penguin kan resultere i at du bliver fjernet helt fra google hvis de opdager snyd med links osv.
Du kan læse lidt mere om den her: http://en.wikipedia.org/wiki/Google_Penguin
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2014 - 02:52 #2
det er bedst hvis din hjemmeside naturligt berettiger et link.
du skal positionere dine hjemmesider med SEO sådan at de hører sammen med de emner de naturligt hører sammen med.

så lad tiden gå, og andre vil linke til din side.
Avatar billede AndersKT87 Novice
21. december 2014 - 18:19 #3
Ja, at købe links er ikke den bedste ide... Nu ved jeg ikke hvilke links der er i den pakke du har fået, men kunne ikke forstille mig at det var links af den bedste kvalitet.

Fedt at det har givet gode resultater, men jeg ville nok råde dig til ikke at købe flere af sådanne pakker og istedet gøre arbejdet slev, ved at skrive nogle indlæg og artikler hist og her :-)
Avatar billede CasperOE Nybegynder
21. december 2014 - 19:38 #4
Tak for svarene! Ja jeg er meget forsigtig med ikke at "overforbruge" købte links.
Min plan er at købe et par links til at starte ud på, og derefter fortsætte med naturlige links kun.

Jeg er bange for at købe links de fleste steder, da de fleste udbydere ikke virker helt så troværdige.
Måske jeg bare har været heldig med den her gang, det ved jeg ikke  - Men det lader til at deres links er gode nok til at man ikke bliver banned :-)

Har I nogen erfaringer med at købe links til nogle af jeres hjemmesider?