Avatar billede perav Nybegynder
20. december 2014 - 21:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opdatering af driver for WiFi-kort på bærbar pc.

Har lige geninstall en Packard Bell EasyNote SJ51 (gammel svend) Windows Vista.

Iflg. Enhedshåndtering er alle drivere install (der er ingen advarselstrekanter) dog kan jeg ikke få WiFi til at fungerer selv om jeg både kan slukke for det og tænde det igen. (der sidder en on/off-knap for WiFi ved siden af power-knappen).
Der er ingen ikon nede ved uret for WiFi, kun for LAN.

Jeg har forsøgt at opdaterer den via Slimdrivers, men der var ikke nogen opdateringsdriver for WiFi.
Iflg en af de etiketter som sidder på pc'en står der at det er en Atheros WiFi, men i Enhedshåndtering står der Realtek RTL8187B 802.11 b/g 54 Mbit USB 2.0 Networks Adapter. (det undre mig at der står USB 2.0) det er jo et indbygget netkort ??? Never mind, WiFi duer ikke, kan det skyldes at det er defekt ???
Avatar billede perav Nybegynder
23. april 2015 - 11:26 #2
Skal lige have lukket den her :-)
Avatar billede perav Nybegynder
23. april 2015 - 11:26 #3
Svar