Avatar billede arcsaber Nybegynder
22. december 2014 - 11:11 Der er 2 kommentarer

Digital kanaler forsvundet!

Hej alle
Forleden dag tændte jeg mit Samsung TV, og alle mine kanaler var forsvundet. Jeg benytter Glentevejen, og på deres hjemmeside, stod der, at man pga. et nyt signal skulle foretage en ny kanalsøgning. Når jeg foretager kanalsøgning kommer der ingen kanaler frem overhovedet.

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede 50ccm Juniormester
22. december 2014 - 12:32 #1
På min fjernbetjening (Sony) er der en knap der hedder Analog/Digital og hvis der bliver trykket på den har jeg heller ikke nogen kanaler. går ud fra du har scannet efter Digitale kanaler.
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2014 - 09:00 #2
check at du bruger det korrekte NEtværk ID, Qram osv.
det står på deres hjemmeside.