Avatar billede fqthjoe Nybegynder
22. december 2014 - 13:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Magento template skift

Hej,
Måske er det mig der er juleforvirret ;-), men jeg har nu installeret nogle templates Magento Connect.
Nu kan jeg ikke finde ud af hvor man skifter template henne ?
Det er den gratis version af Magento.
Nogen der kan hjælpe mig ?
Takker
/T
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
22. december 2014 - 14:33 #1
lukker igen.. fandt det...
/T
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
22. december 2014 - 14:33 #2
svar
Avatar billede moddi100 Seniormester
22. december 2014 - 17:25 #3
God kutyme er lige kort at skrive, hvor du fandt problemet henne. Så kan andre i samme situation nemt se, hvordan de løser problemet, fremfor at skulle stille samme spørgsmål endnu en gang.

God jul
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
23. december 2014 - 09:55 #4
Ja enig :-) Tænker selv det samme, når andre lukker uden, at skrive løsningen.
Ændring af design er oppe under System og så er der et menupunkt der hedder design. Her klikker man på den aktive og kan så herefter ændre til en anden.
Jeg kiggede først/kun i system / konfiguration - her er der nemlig også et punkt der hedder design :-), men det bruges til andre ting...
Så skift til anden template/tema: system/design...