Avatar billede rickie Juniormester
22. december 2014 - 14:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Information vises ikke

Hej,

Jeg har fölgende kode:
-----
Private Sub btnInfo_Click()

Dim QdfInfo As QueryDef
    On Error Resume Next
    CurrentDb.QueryDefs.Delete "myQ"
    On Error GoTo 0

    Set QdfInfo = CurrentDb.CreateQueryDef("myQ")
    QdfInfo.SQL = "SELECT tblSearch.* FROM tblSearch WHERE tblSearch.srcCustomerLicenseplate = '" & Me.srcCustomerLicenseplate.Value & "'"

MsgBox "Reg.nr./Ägare: " & srcCustomerLicenseplate & ", " & srcCustomerName & " " & vbCrLf & "" & vbCrLf & "Adress: " & srcCustomerAddress & " " & vbCrLf & "Postort: " & srcCustomerCity & " " & vbCrLf & "E-post: " & srcCustomerEmail & " ", vbOKOnly, "Detaljerad information!"

End Sub

------

Msgbox viser kun srcCustomerLicenseplage og srcCustomerName MEN ikke resten af felterne - hvorfor? Al data findes i myQ. Hvor går det galt?

Jeg kan sende DB, hvis det er aktuelt.

Mvh Rickie
Avatar billede terry Ekspert
22. december 2014 - 16:57 #1
ekspertenATsanthell.dk
AT = @
Avatar billede rickie Juniormester
11. februar 2015 - 14:18 #2
Fik aldrig lukket. Svar for points :-)
Avatar billede terry Ekspert
11. februar 2015 - 15:02 #3
:-)