Avatar billede PrawT Nybegynder
22. december 2014 - 20:39 Der er 3 kommentarer

Spørgmsål om msi bærbar

Hejsa :) Jeg tænkte at, fordi jeg har en computer her med Intel-Core i5 og 8 Gb ram og Geforce gt 750m (Det er en bærbar)..

Hvad vil være bedst at købe for at gøre computeren hurgtigere til spil frekselmbel Dayz?
Avatar billede nfssister Forsker
22. december 2014 - 20:45 #1
SSD disk er nok det eneste der kan gøre den maskine mere kvik, plus en ordenlig omgang rensning for malware og optimering af OS
Avatar billede buttwipe Juniormester
22. december 2014 - 21:16 #2
Hvis det er grafikken der giver dig problemer og det er det formentlig, vil en SSD dog ikke hjælpe.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2014 - 21:21 #3
Enig i #1.
En bærbar er ikke bare lige noget man opgraderer på.
Langt det meste hardware der er i maskinen er loddet direkte på bundkortet.