Avatar billede Slettet bruger
24. december 2014 - 21:05 Der er 1 løsning

CMS-PHP system med Klub/Grup

Placere denne i Fri debat da jeg ikke synes mit spørgsmål passet til de andre emner..

Jeg søger et cms-php system hvor der kan oprettes Klubber/grupper i, med forum funktion hvor det også er muligt at tilføje sub forumes til de forums som kommer under Klubber/grupper.

Jeg har kigget på en del cms systemer men der er ingen som opfylder lige percis mit ønske.

Jeg har kigget på følgene.
Dolpin - BoonEx
Drupal
ocProtal
Wordpress
PHP-Fusion
PHP-Nuke
Joomal
Pligg
- Og flere til.

En del af dem har funktion Grup/klub. Men de har desværre ikke forum funktionen hvor man kan debattere i.

Det er ikke "user groups" som jeg søger. Det skal ikke være den måde at jeg som admin, skal tage imod order fra bruger at de gerne vil være medlem af sådan en gruppe/klub. Det skal være sådan at man kan søge på en gruppe "Mad" - "biler" eller anden form. Også dukker den op (Hvis siden eksistere) også kan man blive medlem af gruppen. Også kan man debattere der.

Den nærmeste cms system jeg har kunne finde her er Dolpin - BoonEx. Men desværre har jeg ikke kunne oprette Forum's som sådan eller sub forums, man kan så gå under forum også sige skriv indlæg.

Jeg søger ikke et forum men et cms system hvor det er muligt som admin at oprette grupper/klubber, hvor jeg som admin kan oprette nogle forums og nogle sub forums til siden.

Ligesom Dolpin - BoonEx. Hvis nogle kender til dette?

Hvis der eksistere et gratis cms system som kan dette som jeg ønsker vil jeg blive glad. Men hvis det eksistere som købe udgave er det nok den vej jeg vil gå. Self afhængig af hvad det self koster.
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2015 - 12:29 #1
Lukket. Og blev ikke løst