Avatar billede sinedhatic Nybegynder
25. december 2014 - 19:39 Der er 7 kommentarer

Min bærbar computer tænder, og knappen lyser, men den arbejder ikke..

Hej derude. Normalt plejer jeg ikke at bruge forums osv til mine computere, men jeg oplevede noget med min bærbar som jeg ikke har set før.

Det drejer sig om en Asus A551LN-X0411H, jeg har haft den 1,5 måned, og den har virked perfekt og jeg har brugt den til at se film og spille manager. Så jeg sad i går derhjemme og spillede lidt, lige pludselig slukkede den sig. Og jeg prøvede at tænde den igen, og den tænder og lyser på "tænd knappen", men skærmen er sort, og man kan ikke høre at den arbejder,intet lyd fra blæseren eller noget som helst. Ikk engang DVD drevet kommer ud når man trykker på den. Hvad er der sket med den?
Avatar billede poko1 Ekspert
25. december 2014 - 20:24 #1
Avatar billede sinedhatic Nybegynder
25. december 2014 - 20:32 #2
Det havde jeg os tænkt mig at gøre i går,da det skete, men problemet er at min lorte bærbar har indbygget batteri! Så jeg skal åbne den, og jeg ved ikke hvordan og hvorledes den ser ud. Og specielt med garanti. Men det kunne sagtens være at den er gået i dvale! For det ser sådan ud. Hvis der var noget der var brændt af, så havde jeg ku lugte det.
Avatar billede poko1 Ekspert
25. december 2014 - 20:55 #3
På min ASUS er der 2 skruer og indvendig en skydeknap og det rører ikke ved garantien
Avatar billede sinedhatic Nybegynder
25. december 2014 - 21:01 #4
hvad mener du? Så du behøver ikke at pille alle 8-9 skruer? Ka du ta et billede og sende det eller noget på min mail?
Avatar billede poko1 Ekspert
25. december 2014 - 21:57 #5
Jeg kan jo ikke se bunden på din PC
men dette er fra min den indeholder 2 Harddiske
http://gratisupload.dk/vis_billede/717736/
Avatar billede sinedhatic Nybegynder
25. december 2014 - 23:24 #6
Nej det er ik sådan min er. Der er bare skruer rundt om. Man skal ta bunden af hvis man skal ind til lortet. Men det jeg synes der er mærkeligt, Caps lock og wifi lyser ikk. Det plejer at lyse når man tænder bærbaren. Og under tastaturet så er der 3 ikoner, batteri, proccesor og en lampe agtig. Batteriet lyser og lampen lyser kun.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2014 - 09:36 #7
Hmm Er man så ikke nødsaget til at lade computeren tappe batteriet helt ved at lade den køre, før dette trick prøves?
Når tricket er prøvet burde man jo kunne sætte forsyningen i og så prøve at starte op.
Eller er jeg forkert på den?