Avatar billede millemums Nybegynder
26. december 2014 - 10:48 Der er 1 løsning

Køb af ny computer

Hej.
Jeg skal ud at købe en ny computer, men ved ikke rigtig hvilken mærke jeg skal købe, jeg har kik på 2 mærker, en HP og Lenovo men hvad er bedst?, den må koste mellem 4.000 og 6.000 kr.
Den computer jeg har nu er en HP Pavilion som er ca. 8 år og den har jeg været godt tilfreds med, jeg bruger den til Office 2007 pogrammer og spil på face book og så at spille fodbold manager 2014.
Er der nogen som kan give mig et godt råd?.
På forhånd tak.
Avatar billede millemums Nybegynder
09. februar 2015 - 10:50 #1
Jeg har købt en hp computer og den er bare super.