Avatar billede marc190401 Praktikant
27. december 2014 - 18:17 Der er 5 kommentarer

COMPUTER

Hejsa eksperten.

Jeg er på udkig efter en okay god gaming computer og kunne godt tænke mig at høre hvad i syntes der kunne være godt til den. Jeg er selv 13 år gammel og spiller meget computer. Jeg spiller for det meste Lol, Css, Bo2 Multiplayer. Jeg har kun nogle få krav.

spørgsmål:
Jeg vil gerne kunne optage uden at lagge (Youtube eller Twitch)
Kunne godt tænke mig selv at byge den, Men hvad skal jeg være opmærksom på?

jeg har hørt om razor udstyr men synes det er mega dyrt når jeg ikke ved en skid om det

Marc
Avatar billede nfssister Forsker
27. december 2014 - 18:21 #1
Kan vi få lidt bud på max pris ?
Avatar billede Blueeyez Mester
27. december 2014 - 18:55 #2
Pris begræsning?
Stationær eller bærbar?
Hvis bærbar hvor stor en skærm?
Hvis stationær er det så kun tårnet eller mus, tastatur og skærm?
Avatar billede tiger_dk Mester
28. december 2014 - 14:47 #3
Ved godt du siger selvbyg, men der er altid www.sharkgaming.dk , de har virkelig nogle fede maskiner også bærbare...
Avatar billede Blueeyez Mester
29. december 2014 - 14:16 #4
afmelder overvågning
Avatar billede marc190401 Praktikant
02. januar 2015 - 20:25 #5
Max pris er 8.000
Helst en stationær
Skærm må gerne være med i prisen