Avatar billede Condor Praktikant
28. december 2014 - 15:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kontaktlinser

Er der nogle der kan hjælpe mig med dette ?

Kontaktlinser ... skal tal og bogstaver på selve linsen, kunne læses korrekt eller spejlvendt når man kikker ind i linsen og ud `?

Jeg er klar over at de ikke må bue nedad når de sidder på fingerspidsen men lige de her nye linser er virkelig svære at se hvilken vej de skal vende
Avatar billede storgaard Juniormester
28. december 2014 - 18:08 #1
Det skal stå korrekt og ikke spejlvendt.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
29. december 2014 - 13:59 #2
Blot for at bekræfte - det skal stå korrekt, når du kigger indefra og ud.

Men ellers mærker du det efter nogle timer - så begynder øjet at blive irriteret.