Avatar billede Slettet bruger
28. december 2014 - 18:10 Der er 3 kommentarer

14 dages fortrydelsesret web10.dk

Hej..

Da jeg kun har oprette mig et web10 webhotel? Dog fortryder jeg købet. Kan jeg benytter mig af 14 dages fortrydelsesret
Avatar billede storgaard Juniormester
28. december 2014 - 18:24 #1
Ja du kan altid fortryde køb (online som offline) indenfor 14 dage.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. december 2014 - 21:53 #2
Ikke altid.

I fysiske butikker har du ikke fortrydelsesret (med mindre butikken selv udlover det)

Online har du 14 dages fortrydelsesret, med mindre noget specialfremstilles til dig - her fx indkøb af et domænenavn, som onlinebutikken ikke selv kan få refunderet.

Web10 skriver selv: "Returret gælder selve webhotellet men ikke domæner, da de er specieskøb.

Selvom der er rabat på domænet ved bestilling, trækkes den fulde domænepris fra ved brug af returret.

Gældende fra bestillingsdato."
Avatar billede storgaard Juniormester
29. december 2014 - 05:03 #3
Der kan man bare se, så lærte jeg også lidt i dag..