Avatar billede Slettet bruger
28. december 2014 - 19:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

vpn iwindows server 2012 R2

hej jeg vil prøver Installer rollen "Remote Access" via Server Manager
Vælger  DirectAccess og VPN (RAS) rolle tjenester

kliger jeg Deploy VPN. klommer jeg i MMC  Højreklik på server og vælg Konfigurer og Aktiver Routing og Remote Access.

så kommer jeg til Guiden Server Setup Routing og Remote Access

og siger den at jeg skal ennæbele ISc men det er jo LAN hvad skal jeg lige gøre her
Avatar billede groenaert Novice
29. december 2014 - 10:23 #1
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2015 - 00:03 #2
har prøvet den siger bare Google Chrome

Windows Server 2012 R2 Essentials
Remote Web Access
Remote Web Access is turned off
To turn on Remote Web Access, you need to have a client computer with Windows Server Essentials Connector

© 2013 Microsoft Privacy Terms
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2015 - 17:27 #3
dur nu