Avatar billede Slettet bruger
29. december 2014 - 17:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Er dettte et frontend eller backend problem

se vedlagte fejlkode

Not Found

The requested URL /Footer/Legebrsen_-_Footer/Footer.html was not found on this server.
Avatar billede keysersoze Guru
29. december 2014 - 17:52 #1
I teorien kan det være begge steder og afhængig af måden fejlen sker på kan det også være et helt tredje sted eller slet ikke være en fejl hvis nu siden for nylig er opdateret så gamle filer er slettet og nye er kommet til. Men har vi kun de to valgmuligheder vælger jeg nok frontend.
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2014 - 13:49 #2
hvorfor tror du at det er frontenden ?
Avatar billede keysersoze Guru
30. december 2014 - 14:40 #3
Fordi det ligner et link eller en inkludering der ikke er korrekt og det er som udgangspunkt det frontenderen sidder med. Hvad er grunden til spørgsmålet?
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2015 - 13:21 #4
Tak for det

Har været op og diskutere med en udvikler om dette spørgsmål.
Avatar billede keysersoze Guru
02. januar 2015 - 13:35 #5
Fair pointdeling...