Avatar billede Mogensdjpedersen Nybegynder
03. januar 2015 - 01:36 Der er 1 kommentar

Jeg har glemt at indtaste mit nøgle kode til min trådløs internet

Jeg har et problem efter jeg har glemt at indtaste nøgle koden til mit trådløs internet jeg mærket af at den skulle køre automatisk men nu er der et gult skjold på den hvordan kan jeg komme tilbage så jeg kan indtaste det nøgle kode det er en trådløs fra yousee jeg har
har brug for hjælp så jeg kan få mit internet op at køre hvad gør jeg
milsen
mogens
Avatar billede 220661 Ekspert
03. januar 2015 - 09:25 #1
Hej og velkommen.
Når du klikker nede på ikonet i taskbar kan du få noget frem der hedder "find tilgængelige netværk".
Her skulle du kunne finde dit netværk. Indtast det navn det har og koden på det, så den logger på igen.

PS Skriv gerne hvilket system du kører med når du sørger herinde. Så er vi fri for at gøre det hver gang. Det kan vi ikke huske fra gang til gang.

Da du er ny bruger får du også lige denne vejledning i hvordan Eksperten bruges:

Skriv tilbage i kommentar. Svar bruges normalt af hjælperne i forbindelse med point givning som tak for hjælpen.
Kun hvis du ikke får en løsning bruger du svar funktionen og selv accepterer dette svar.
Du kan her se hvordan man accepterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
når du forhåbentligt har fået løsningen :-)