03. januar 2015 - 10:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opdatering win 8 til 8.1

Hej - Jeg har et problem, jeg forsøger at opdatere Win 8 til Win 8.1 når alt er downloadet kommer der en besked om at installationen er mislykket pga. at der mangler en fil, nogen der kender dette problem?
Og desværre kan jeg ikke huske navnet på filen .....
Avatar billede sky Nybegynder
03. januar 2015 - 13:03 #1
Jeg har forsøgt at få hjælp fra MS support omkring samme problem.

Svaret var: "Der mangler sikkert en opdatering. Vi kan ikke sige hvilken - eller også er der noget med dit hardware !!"

Så det var ligesom ikke megen hjælp.

Alt var opdateret, også BIOS, men det er til dato ikke lykkedes mig at få WIN 8.1 ind.

Mit råd: Hent først alle opdateringer - også til bundkort, chipset m.v..benyt dig evt. af slimdrivers.

Hvis installationen stadig går galt, så ring til MS support; det kan være at du bliver hjulpet mere end jeg blev.
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2015 - 14:51 #2
@jlalau

Er det den samme meddelse som du får, som på billed på denne side.
http://pixxel.dk/windows-81-side-2
03. januar 2015 - 16:33 #3
@pixxel

Ja det ligner det jeg fik!
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2015 - 11:29 #4
Har du prøvet at følge vejledningen.
04. januar 2015 - 12:29 #5
Nej- der popper et vindue op en gang i mellem, om opfordring til at opgradere fra min win8 til 8.1 næste gang følger jeg opfordringen og holder øje med om navnet på den manglende fil dukker op, så vender jeg tilbage.
02. februar 2015 - 13:51 #6
Jeg har selv løst det ved at køre systemgendannelse.
23. marts 2015 - 13:31 #7
Jeg har selv løst problemet.