Avatar billede ninanip Novice
06. januar 2015 - 09:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Excel ark til lagerstyring

Hejsa,

Er ikke helt skarp i at oprette lidt avancerede excel ark.

Kan nogen hjælpe mig med at lave et ark, hvor der skal være tomme kolonner 4 stk. til tekster, og flg. regne eksempler pr. kolonne

Vi skal bruge en nuværende beholdning, en min. beholdning, en kolonne hvori jeg kan indtaste hver gang jeg plukker en vare ud som eks reserveres.

Kolonner:
Lagerbeholdning
Min beholdning, (skal så vise rødt når den når min eks. 5 stk.)
Reserveres

Andre kan jeg ikke komme i tanke om lige nu.

Mvh
Nina
Avatar billede ninanip Novice
06. januar 2015 - 09:27 #1
Hvis man baseret på mål, kan lave en udregning på hvor mange m3 noget fylder, så har jeg brug for en H B D kolonne samt en kolonne der angiver m3 pr. enhed.
06. januar 2015 - 10:23 #2
Lyder mere som en databaseopgave.
Har du overvejet det?
Avatar billede finb Ekspert
06. januar 2015 - 14:43 #3
Ja, access er nogenlunde nem
til en start.
Avatar billede gnowak Nybegynder
08. januar 2015 - 09:33 #4
Der findes et regneark her: http://logistikforum.org/lagerstyring/

VH. GrN.dk
Avatar billede ninanip Novice
27. juli 2015 - 15:22 #5
Fandt ikke løsningen
27. juli 2015 - 15:44 #6
Det er også meget svært at hjælpe dig, når du ikke selv vender tilbage og deltager i tråden.