Avatar billede DonDaase Novice
06. januar 2015 - 16:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Software til samling og åbning af diverse links

Hej Eksperter.

Jeg mangler et lille stykke software der kan vise udvalgte klikbare URLs - både på internettet samt lokalt på PC'en.

Det skal været centralt rettighedsstyret således at når person 1 logger ind så kan han ex. se link A, B og D. Og når person 2 logger ind så kan han se link B, C og D.

Nogen der kender en lille simpel løsning til dette?

//Jan
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2015 - 16:56 #1
det kræver en brugerdatabase, og login med sessions, altså noget programmering.

tror ikke det findes, da man plejer at gemme links i sin browser.

en simpel løsning vil være at have 1 html dokument pr bruger, med
dennes link i. men det er jo bøvlet at lave 100+ sider. :)
Avatar billede acore Ekspert
06. januar 2015 - 17:19 #2
Du kunne bruge et CMS system, der har et modul til links, og hvor adgang kan styres via brugergrupper.

Så får du alt hvad du beder om i et system, og det kan tilgås eksternt såvel som lokalt.
Avatar billede DonDaase Novice
20. august 2015 - 16:56 #3
Lukkes