Avatar billede HrJensen12 Juniormester
07. januar 2015 - 12:47 Der er 7 kommentarer

Kan ikke geninstallere dropbox

Hej

Mit problem er at jeg forleden dag ikke kunne åbne programmet dropbox på normal vis.

Jeg prøvede at afinstallere det hvilke jeg ikke kunne på normal vis, dog lykkedes det med at "Kør som administrator".

Da jeg så ville geninstallere det henter jeg filen fra wwww.dropbox.com som jeg ikke kan installere med mindre jeg "Kør om administrator" - her kommer meddelelsen om at programmet ikke vil komme til at køre korrekt. Installere dog alligevel for at konstatere at efter første genstart kan jeg ikke åbne dropbox igen.

PC:
Windows 7 Professional
Mailwarebytes Anti-mailware (har også prøvet at lukke programmet ved installering)

Benytter Dropbox 3.0.4 installeringsfil

Nogle der har forslag til hvordan dette kan løses?
07. januar 2015 - 14:54 #1
Avatar billede HrJensen12 Juniormester
07. januar 2015 - 15:41 #2
Hjælper desværre ikke...

Fejl meddelelse:

//
An error occurred.
Adgang nægtet.
//
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
07. januar 2015 - 17:50 #3
Prøv at åbne mappen som Dropbox ligger i.
Avatar billede HrJensen12 Juniormester
21. januar 2015 - 22:20 #4
Jeg fik løst problemet på andet vis.

Tak fordi i prøvede at hjælpe :).
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
21. januar 2015 - 22:27 #5
HrJensen12 hvad løste dit problem?
Avatar billede HrJensen12 Juniormester
10. august 2015 - 11:54 #6
Højreklik og "køre som administrator"

:)
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
10. august 2015 - 17:28 #7
HrJensen12 lukker du så ikke tråden? (Ved at skrive et svar og acceptere det)