08. januar 2015 - 11:13Der er
7 kommentarer og 1 løsning
Automatisk link
Jeg har Office 2010 og hvis jeg i Word f.eks. skriver en mail adresse og klikker enter bliver den til et link - hvorfor gør den ikke det i Wordpad eller jeg har set det heller ikke fungerer i Office 2003 - findes der en indstilling til det for at programmet kan gøre det automatisk
Undskyld, men det er lidt forhastet. I Windows XP er Wordpad ikke gearet til at håndtere skrivning af URL´s, det har Karise_Larry ret i. I windows 7 + 8,8.1 er den det. Så når du spørger som du gør, så er problemet et andet. Wordpad har ikke noget at gøre med Ofice 2003 eller Office 2010, da programmet kommer med styresystemet. Spørgsmålet er derfor, om du har Windows XP eller Windows 7, eller højere som styresystem? /ptj_11
vuske> I dit oprindelige indlæg skriver du, at du har Office 2010, nu skriver du Office 2003. Men det er nu sagen underordnet. Som jeg skriver i #3, så har wordpad intet at gøre med Officeversionen. Din wordpad version bør hedde 6.1 eller højere. Fra og med den version, der blev installeret i Windows Vista, burde det være muligt at indskrive en url (link), som efterfølgende blev et aktivt link. Hvad der så er problemet i din wordpad, skal jeg ikke kunne sige. Har du hentet alle opdateringer til dit styresystem? Det kunne jo være, at der var noget at hente der. /ptj_11
Ja det er korrekt at jeg har 2010 men jeg spurte om hvorfor det ikke fungerede i Wordpad og 2003 - hvis du har en løsning vil jeg være glad, min computer er fuldt opdateret på alle punkter min Wordpad er version 6.3 - jeg har ikke Office 2003 på min computer men det virker ikke der
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.
Følg dette spørgsmålOpretPreview
Flere spørgsmål fra Office & Kontorpakker kategorien