Avatar billede herberth Juniormester
12. januar 2015 - 00:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

___GKR_LATEST_POSTS___

Sherlock Holmes programmør søges!

På forsiden af min hjemmeside (www.netspirit.dk) er koden: ___GKR_LATEST_POSTS___

Den gør således at man kan se de seneste spørgsmål som er stillet.

Jeg vil gerne lave lidt om på hvordan den viser ting, men jeg aner ganske enkelt ikke hvor jeg finder det som den referer til.

Nogle der kan hjælpe mig?
Avatar billede herberth Juniormester
12. januar 2015 - 00:29 #1
- Kan fortælle hvad det vil koste at fikse.
Avatar billede herberth Juniormester
12. januar 2015 - 00:34 #2
Hvad jeg gerne vil:

1) Selv kunne ændre teksten i midten - der hvor der står "Drømmeekspert søges"
2) Lave den øverste kolonne om således at det senest kommenterede spørgsmål vises først
Avatar billede herberth Juniormester
13. januar 2015 - 16:28 #3
spørgsmål flyttes