Avatar billede xpartyxoverx Nybegynder
13. januar 2015 - 13:01 Der er 1 løsning

Ingen modtagelse af mail overhovedet, efter MySQL upgrade på Zpanel

Hej hej.. Jeg har installeret ZPanel og alt har virket fint indtil jeg opdaterede til MySQL 5.5

Fik pludselig problemer med proftpd, postfix, dovecot det virkede ikke før jeg installerede MySQL module til dem... Er der noget jeg mangler eller har glemt? For min server kan ikke modtage mail overhovedet. Serveren kører og det hele, når jeg skriver telnet MINSERVER.COM pop3 er alt ok. Men ingen modtagelse af mail.

Er der nogen har har et løsningsforslag? Det virkede fint inden jeg opgraderede til MySQL 5.5
Avatar billede xpartyxoverx Nybegynder
29. marts 2016 - 11:03 #1
luk