Avatar billede VonBjerreaard Praktikant
14. januar 2015 - 11:04 Der er 1 kommentar

Pivot i Excel fra Access.

Hej,

Jeg har en Pivot i Excel som henter sine data i en Access database.
Efter at jeg har opgraderet fra office 2010 til 2013 får jeg en fejl når jeg forsøger at opdatere data i pivoten.

"Initialisering af datakilden mislykkedes."

Er der nogen, som har en idé om hvorfor denne fejl kommer.

Jeg har mulighed for også at arbejde i Office 2010, og her virker det stadig. Så derfor tror jeg at der må være lavet nogle ændringer i 2013 versionen.
Avatar billede rosco Novice
10. juni 2015 - 21:19 #1
Har du forsøgt at oprette en ny dataforbindelse til Access?