Avatar billede falkevej Juniormester
14. januar 2015 - 17:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fjern Internet explorer

Datteren ønske at få fjernet internet Explorer fra sin pc. Mon det kan lade sig gøre. Hun har Windows 7 på pc'en.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. januar 2015 - 17:09 #1
Start med at installere en anden browser.

Derefter bare fjern genveje og link i startmenuen til IE. Men lad den blive, da win-update ellers bare vil blive forvirret. Hvad man ikke ser har man ikke ondt af.
Avatar billede falkevej Juniormester
14. januar 2015 - 17:21 #2
Tak, Det er så gjort. Lægger du et svar så du kan få dine point
Avatar billede strikemusic Nybegynder
14. januar 2015 - 17:31 #3
Jeg har slet ikke installeret IE og jeg har ikke haft nogen problemer med hensyn til opdatering af windows
Avatar billede claes57 Ekspert
14. januar 2015 - 17:48 #4
bare læg et svar selv og luk.

> strikemusic - har du afinstalleret den? Så sådan skal den jo ikke installeres på noget tidspunkt - windows har den med fra start.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. januar 2015 - 18:10 #5
#3

...det er fordi IE deler kernekomponenter med din Stifinder - den KAN ikke fjernes, kun skjules.
Avatar billede falkevej Juniormester
14. januar 2015 - 18:59 #6
Løst
15. januar 2015 - 06:57 #7
NB NB NB: Selvom du "aldrig" bruger IE, så bør (SKAL) den være opdateret via WindowsUpdate !!! Der er 'banditter' ude i verden som KAN finde vej til dig PC via en IKKE opdateret IE !!!